Nakon uspješno završene prve sezone, i ove godine se nastavlja ekskluzivni projekt DecAdemy hrvatskog Deceuninck tima.
Temelj razvoja i napretka je njegovanje uzajamnog povjerenja s kupcima i usvajanje novih znanja. Stoga je
Deceuninck, ponukan činjenicom da je to neprestani proces u koji se stalno treba ulagati, 2021. pokrenuo projekt radionice koji će okupljati Deceuninckove partnere iz Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine.
DecAdemy se ove godine, uz prezentaciju raznih novosti iz svijeta Deceuninck proizvoda i marketinga, bavi temama menadžmenta odnosno liderstva. Sa sobom nosi dvostruko zadovoljstvo jer je većina naših partnera koja je sudjelovala u prošloj sezoni odlučila nastaviti, a pridružili su se novi partneri koji su u međuvremenu prepoznali dobrobiti ovog projekta za njihove tvrtke.
DecAdemy kao rješenje na mnoga pitanja
Ideja o projektu nastala je puno ranije, no zahtjevna vremena uzrokovana covid krizom potaknula su Deceuninck na trenutnu akciju. Pronašao se način za sigurnom i kvalitetnom provedbom radionice. Naime, osim što je građevinska branša naišla na brojne prepreke po pitanju nabave sirovina, Deceuninck je brzo prepoznao kako je kriza počela udaljavati ljude, kako privatno, tako i poslovno. To je bilo dovoljno da fokus stave na načine kako se poboljšati u takvim situacijama, ali i kako si međusobno pomoći.
Nikada nije kasno za ulaganje u nas same, no ipak je bolje prepoznati taj trenutak na vrijeme kako bismo što spremniji dočekali sve izazove koje nam budućnost sprema”, istaknuo je Josip Klasić, direktor Deceunincka u Hrvatskoj.
Održivost i inovacija – najveća motivacija
U Deceunincku uvijek naglašavaju važnost povjerenja u brend, jer bez pouzdanosti nema inovacije. Sva njihova nastojanja u pogledu partnerskih odnosa, inovativnosti i održivosti - kako na regionalnoj tako i na globalnoj razini - pridonose rastu i razvoju njihovih partnera diljem svijeta. Na taj način grade učinkovitu i odgovornu zajednicu.
Osim što se Deceuninck danas smatra jednim od glavnih inovatora na tržištu, ova je tvrtka lider u ekološkoj revoluciji i velike napore ulažu u kružno gospodarstvo i samu održivost proizvoda. Njihovi proizvodi ne samo da se mogu 100% reciklirati, već i čitav proizvodni proces temelje na savjesnom i efikasnom korištenju materijala.
Kao što održivi razvoj i inovacije smatraju neophodnom ulogom za budućnost, tako i edukaciju svojih partnera putem DecAdemy projekta vide kao kapital koji je ključan za razvoj u vremenima koja slijede.