U vremenima globalne pandemije i covid krize koja je uzdrmala svjetsku ekonomiju i priskrbila brojne poteškoće u opskrbi sirovinama, izuzetno je pogođen cjelokupni građevinski sektor. Poznato je da svaka kriza jasnije iznosi na vidjelo koliko su pojedine tvrtke ne samo spremne uhvatiti se u koštac s novim izazovima, već iz njih isplivati jače i s još snažnijom vizijom budućnosti. Mi smo i u ovoj krizi dokazali zašto smo jedan od najvećih. Potražnja za njihovim kvalitetnim PVC rješenjima itekako raste usprkos krizi, a to najbolje pokazuju ostvareni rezultati - rast prodaje za 39,8% u prvoj polovici 2021. godine u odnosu na isto razdoblje lani. Na temelju preliminarnih i nerevidiranih podataka procjenjujemo da će naša prodaja u prvoj polovici 2021. godine iznositi 404 milijuna eura u odnosu na 289 milijuna eura u prvoj polovici 2020. godine i 312 milijuna eura u prvoj polovici 2019. godine.
Glavni pokretači za ovaj snažan rast prodaje u svim regijama bile su veće količine proizvodnje zahvaljujući snažnom tržištu stambene izgradnje i povećanju cijena, kojim se nastoje ublažiti posljedice viših cijena sirovina. U drugoj polovici godine očekujemo da će isti pokretači nastaviti poticati naše poslovanje.
Josip Klasić, izvršni direktor i menadžer prodaje za Deceuninck u Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini komentira: ”Naši kvalitetni proizvodi omogućili su nam rast u godini pandemije. Kada kažem proizvod, tu mislim na sve one elemente bez kojih je nemoguće da jedan vrhunski proizvod stigne do kupca i krajnjeg kupca, poput predanog istraživanja i razvoja, logistike, tehničke podrške, marketinške podrške, edukacije, postprodajnog dijela…Profil Elegant perjanica je naše ponude PVC profila, a baziran je na prvoj modularnoj platformi iCOR, koja omogućuje kombiniranje različitih profila i okvira. Elegant se stalno i nanovo dokazuje brojnim nagradama i priznanjima struke. Posljednje u nizu su nagrade za “Inovaciju” i “Održivost” za Elegant s ThermoFibra tehnologijom staklenih vlakana koje smo s primili na “2. bečkom kongresu prozora”. u srpnju ove godine. Upravo zato s ponosom možemo reći da nudimo inovativna rješenja za prozore i vrata”.
Osim brojnih osvojenih nagrada za svoje proizvode, čvrsto se držimo načela održive gradnje, što je neizmjerno važno u vremenima kada je više nego ikad bitna zaštita okoliša. S jedne strane identificiramo i smanjujemo izvore zagađenja okoliša, a s druge strane sve što proizvodimo ekološki je održivo.
U svoj poslovni model, uklapamo cirkularnu ekonomiju. Ona predstavlja puno širi pojam od samog recikliranja. Osim što su naši proizvodi dizajnirani na način da se mogu 100% reciklirati, čitav proizvodni proces temeljimo na savjesnom i efikasnom korištenju materijala. To rezultira konstantnim povećanjem udjela recikliranih materijala u novim proizvodima, a na tome nam mnoge tvrtke mogu zavidjeti.
Preko 80% otpadnog materijala stavlja se u proces recikliranja i ponovnog korištenja sirovina. Neprestano ulažući u alate za povećanje postotka recikliranih materijala, štedimo 90% energije u ponovnoj proizvodnji sirovina. Time potvrđujemo da je PVC itekako održiv i za budućnost siguran materijal za građevinsku industriju.